Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



Cerita pasal cinta pulak.Choiyy. Jarang lah nak dengar aku sebut pasal cinta nih.Sebab. Aku tak percaya pun cinta tuh macam mana hah?Cinta yang aku sedang hadapi ni, cinta kelabu asap.
Tiba tiba orang yang aku ingat aku cinta dia, dah hilang..bila dia hilang, aku pun buat lah spekulasi. Mungkin dia bukan cinta aku la tuh.
Nanti bila dia tiba tiba muncul pulak. Aku pun kata.. ohh betol la kowt.
Dan sampai la satu masa Allah temukan aku dengan jodoh aku.
In Shaa Allah. Aku terima dia seadanya.


Wahima cinta banyak kategori,Cinta Allah la yang kekal abadi kan.
Cinta manusia pulak aku anggap, bila jodoh yang Allah dah tetapkan untuk jadi pasangan kita yang sah. Dan halal. Haa itu baru cinta. Ye laa,tak kan bila kau dah berkahwin dengan pasangan kau, contoh suami kau,kau nak cintakan llaki lain lagi.bagi aku,once dia dah jadi suami kita.agungkan lah dia.kerana syurga isterikan terletak bawah kaki suami.


Tapi bila kau rasa taka da perasaan langsung kat laki kau.
Mintak je fasakh. Haa,memandai kan aku. Kan aku kata ini dari perspektif aku, Betol. Kalau kau pegi Tanya 20juta orang, 19juta akan bagi definisi yang berbeza pasal cinta.Ini definisi dari aku yang tak percaya cinta may be sebab aku tak pernah rasa lagi kowt.Apa lagi pasal cinta erk?Err.. aku tak tahu nak ulas apa lagi pasal ni. Yang boleh aku bercakap pasal cinta ni sebab, dua tiga hari ni, minda aku di racun dengan drama drama cinta melankolia kat tivi tiga tuh. Teduhan kasih. Apa kau ingat hati kering aku tak reti tengok drama air mata ka? Ehh.. aku tengok jugak laaa.Kadang kadang adik aku sound aku sebab lewatkan solat Maghrib semata mata nak layan drama tuh. Ok. Nothing else matter. Bye

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...