Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers




  1. HAI. nama aku azwa.

    **sila baca garis masa di bawah ini dari bawah ke atas. maklum lah copypes dari acc twitter.malas nak edit.**


    begitulah sejarahnya. kadang2 bnda yang buatkan kita teruja datang dengan tak sengaja.macam aku teruja baca karya terfaktab cc
  2. kini aku sedang membaca konskekorva yang aku jatuh cinta pandang pertama tu.tgok.dah terpengaruh dah ni. terimakasih
  3. mata aku lekat semata kat zine kulit hijau yang cun ni ja.bayar. dan blah. lecehnya tak leh pakai kat diskaun siswa la pulak.ahh.lantak lah
  4. si laki yang aku usha tadi pun capai satu buku dan mnuju ke kaunter jugak. tapi kali ni mata aku tak lekat kt dia dah.
  5. aku baca isi prut koskenkorva sekali lalu.terus jatuh hati pada zine kulit hijau tuh.aku capai terus bawa ke kaunter.
  6. cantiknya kulit buku ni.macam nak beli muka depan saja.aku terus cpai dan baca isi perut dia sekali lalu
  7. ahh.aku give up.mata aku beralih kat rak buku depan aku.blinkk..mata aku merudum kat satu buku bercover hijau. cantik.ada tulis koskenkorva.
  8. aku pulak syik usha dia yg sdang asyik baca sinopsis belakang buku.lama aku usha dia.haram dia tak sedar
  9. dan tak ada orang pun yang promote zine tuh kat aku.niat aku cuma nak usha sorang lelaki yg asyik review buku apa tah.
  10. ada sejarah sendiri Kenapa aku terbeli koskenkorva di mph kelmarin. aku tak da niat nak capai pun buku tu.



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...