Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



GEDIK UPDATE ENTRY NI KHAS UNTUK MENYATAKAN KETERUJAAN AKU.

SEBAB-ACAPRAHMAN-RT.




  1. awwhh tak payah nak terkedu sangat lah. haha thank you!
  2. 21h
     retweeted you
    18 Sep
    terkedu.subuh td sambar hp tgok RT tuit2 aku tuh.macam mimpi.kalu x salah acap ni slah sorg pnulis kiskenkorva jugak kn.
      17 Sep
      aku pulak syik usha dia yg sdang asyik baca sinopsis belakang buku.lama aku usha dia.haram dia tak sedar
      17 Sep
      dan tak ada orang pun yang promote zine tuh kat aku.niat aku cuma nak usha sorang lelaki yg asyik review buku apa tah.
      17 Sep
      mata aku lekat semata kat zine kulit hijau yang cun ni ja.bayar. dan blah. lecehnya tak leh pakai kat diskaun siswa la pulak.ahh.lantak lah
      17 Sep
      ada sejarah sendiri Kenapa aku terbeli koskenkorva di mph kelmarin. aku tak da niat nak capai pun buku tu.
      17 Sep
      ahh.aku give up.mata aku beralih kat rak buku depan aku.blinkk..mata aku merudum kat satu buku bercover hijau. cantik.ada tulis koskenkorva.
      17 Sep
      aku baca isi prut koskenkorva sekali lalu.terus jatuh hati pada zine kulit hijau tuh.aku capai terus bawa ke kaunter.
      17 Sep
      si laki yang aku usha tadi pun capai satu buku dan mnuju ke kaunter jugak. tapi kali ni mata aku tak lekat kt dia dah.
      17 Sep
      cantiknya kulit buku ni.macam nak beli muka depan saja.aku terus cpai dan baca isi perut dia sekali lalu
      17 Sep
      kini aku sedang membaca konskekorva yang aku jatuh cinta pandang pertama tu.tgok.dah terpengaruh dah ni. terimakasih

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...