Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

20/12/2013
0100
 PC YDP,

betul laa, orang tua tua cakap
jangan seronok sangat,
kalau seronok sangat
ada la tu musibat malapetaka bakal hang hadap
kalau bukan hang yang hadap musibat,
mesti insan terdekat dengan hang yang kena azab,

kalau semalam aku menulis
pasal kegembiraaan mereka,
harini pulak aku menulis pasal kedukaan mereka.

aku kat sini,
tenga menonton kedukaan dua insan
tenga menonton linangan air mata mereka.
yang sorang tuh aku tak tahu
kenapa dia berduka, gayanya macam ada seribu satu cerita
yang dia rahsia.
aku sudi menadah telinga untuk dengar cerita dia
tapi, biasalah manusia. ada sesetengah benda yang terlalu sulit untuk dia khabarkan ke kita.

yang sorang lagi pulak,
hurrmm,
tengah berduka sebab manusia manusia yang celaka.
dizalimi tanpa usul periksa.
wah dah macam teruk sangat gayanya.
tapi dia ni kuat,
kuat2 dia pun terjun jugak airmata dari takungan
hurmm..

aku harap hangpa tabah naa :)



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...