Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

AHAD
24122013


TANJUNG BIDARA,

aku harap gambaq ni tak jadi isu.
bukan cuak bukan apa.
takut jadi lagu kat twitter.
up gambaq sekeping, terus mata mata komen "barisan MPP pi mandi pantai"
chaihhh, kalut la hang!

rasa macam diperhatikan pun ada. haha.
masa aku tak jadi MPP dulu, tak galak pulak hampa nak usha gamba2 aku naa. cam happa lagi.

cerita pasal gambaq dan blog,
sampai sekarang aku ingat lagi,
membe membe fitnah yang aku ni letak gambaq sensored aku kat blog,
tobat time tu rasa cam artis plak.
riuh kat maktab dok fitnah aku.
cam barua lagi.namun aku buat tak peduli saja, lama lama diam ar depa tuh.
ehh dah ar, malas nak menaip lagi. mood mencarut ar malam ni.
kang aku terus menaip keluar perkataan pelik pelik takot sat gi
ada pulak mata mata mai dok screenshot aku punya entry ni pas tu post merata alam.
adat manusia,
dia syok sunggoh cari kelemahan orang.
kurap kat hati tak nak pulak screenshot post kat fb.

dah aku makin mengarut ni. 
jadi kalian,
sila tadah mata usha gambaq di bawah :)



kelam gelamat orang belakang


haiii



aishh mengacau lak mamat belakang ni haa

dah kenapa renyeh tamau mau ni woi

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...