Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


Azab nya jiwa.
pa bila dilanda kemarau darah.
kemarauh darah di hati.
dah kering kontang hati aku.
sampai satu tahap yang tak tertanggung
hati mula merekah.

aku sibuk amat menjaga hati mereka.
ya banyak sangat hati yang aku perlu jaga.
bahagia untuk mereka, tapi bagi aku celaka.
mana tak celakanya bila diri aku dibonekakn mereka.
perasaan aku di bahan kan mereka.

entah pernah kah mereka fikir,
yang aku ni juga seorang manusia,
seorang yang punya hati dan jiwa.

ehh,aku juga bukan sekadar bahan tawa kalian.
aku dah penat lah menjaga perasaan kalian.
dah pergi bangsat sana jauh jauh.tinggal aku sendirian,

:) nahh. ambil seketul senyuman yang terakhir dari aku, bahagi sama rata.
pedulikan aku. 


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...