Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

Assalamualaikum

hai pembaca,

aku nak kabor ke kome semua ni, aku frust betol tak dapat balik kedah 1 Mac lepas. terlepas satu event yang dah lama aku tunggu. #AsLitFest. aku nak sangat pergi event tuh sebab nak jumpa dengan penulis penulis hebat. dengar cerita ramai gak yang turun.namun, terima saje lah takdir yang aku tak dapat balik.


sebab aku tak balik.
aku dah janji dengan aja nak teman dia gi k.l
sebagai seorang kawan. haruslah tunaikan janji. haha. aku pun pergilah k.l dengan aja naik bas Transnasional.sampai tbs.. kami bla...blaa.. bla bla blaa..

sampai Time Square. ok, sumpah cakap aku first time jejak TS ni woit. tak dak lah excited pun,
cuma jadi rambang mata sikit tengok banyak sangat kain baju.huh.

bla..bla. bla, dan sebenarnya aku malas nak mengarang lebih. blah dulu, jumpa di lain muka





Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...