Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

psst..psst.. Assalamualaikum penghuni Bumi, yang setia membaca.

baru aku sedar, dah lama gila aku tak update something kat blog ni haa. makin lama aku tak menulis,
makin hancur mutu penulisan aku.
 aku pun rasa terrible jugak jadi MPP ni sebenarnya.sibuk memanjang.dulu masa semangat mencalonkan diri sendiri, rasa syok ja dengar MPP ni.sekarang haa, ambik kau.harus sentiasa membuat penambah baikan. kena proaktif,kena selalu acah acah sibuk.kena layan rungutan pelajar. dan semua tu buat aku rasa puas,walau rasa penat tapi aku rasa bersyukur sebab diberi peluang untuk belajar menjadi pemimpin yang penyabar. cuma, kadang-kadang aku terfikir, apa la tanggapan pelajar terhadap aku kan. aku ni pun boleh tahan wayar jugak,susah nak berkelakuan formal,dan bertatasusila. baik dalam kampus atau di luar kampus, perangai semacam ja. kena bahan tu dah jadi dessert dah untuk aku. aku tak nak pun student kenal aku as the MPP.aku nak depa angggap aku macam member2 atau geng depa ,cuma itu ja yang aku nak.

bukan ada apa pun pada pangkat,
cuma ada amanah besar pada tanggungjawab.



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...