Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


kau tahu,

aku tidak sempurna,
kau dan dia juga
dan mereka juga
semua tidak sempurna.

aku
jengkel,
maafkan aku wahai manusia
disekeliling aku,
aku sering tidak sedar
bila aku buat silap
dan bila aku buat benda yang betul.

kadang kadang 
perbuatan yang kita buat kita sangkakan betul
di mata orang,menjengkelkan.
kadang kadang
perbuatan yang kita buat kita sangkakan jengkel
di mata  orang,betul

kadang kadang
kita,
aku 
dan kau jugak
tidak tahu nak menilai
baik buruk perbuatan kita.
kita semua punya masalah personaliti.
yang kadang kadang kita tak sedar.
betul? atau aku yang salah menilai?



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...