Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

0002
july,14 2012.

berguni jugak baju aku sental malam nih.. biasanya cmpak mesin saja, x perlu kluarkan tenaga tp perlu kluarkan wang. minggu nih xnak kluar kan dah dua ringgit lima kupang untuk bsuh baju. simpan duit untuk top up lagi bagus. dalam ketrujaan aku sental sluar jeans aku trasa pelik, ada satu bnda aneh dlam poket sluar tuh..
"aiy apa bnda nih keras2,"kata aku..
aku seluk poket tuh, dan.......
"aaarghhh,,, pendrive akuh",lengai laa aku, slalu gitu., tuh naseb baik pendrive, kalau surat cinta ka? ha kan habis tulisan x ley baca. haha.
aku amik n keringkan pendrive tuh, aku ingat da ta boley pkai dah..

huh slamat, lpas kering aku test pndrive tuh hidup ke x lagi, masih hidup.
haaa.. walau pndrive basah, slamat la folder dlam pndrive tuh x basah. hahahaha..

buleh pulak folder dlam thumbdrive tuh basah sabit kena ayaq sabun sikit ja, orang bngang pun masih mmpu pkiaq ok~,

mngantuk sudah.. kurasa sperti jari ini tidak mmpu lagi mnaip aksara di atas papan hurup iini, mata xmmpu nak celik luas2 dah.wlau berkajang lagi cerrita aku nak laharkan kt cni, aku trpaksa simpan lah dulu. klau mo0d rajin itu dtang scara tiba2 aku laharkan smula ok~~.

Comments (2)

On July 14, 2012 at 11:08 AM , buboo said...

haha :) nasib baik boleh guna haa , kalau tak , 3 ary apa awak badmood :) teheeheee

 
On July 14, 2012 at 12:53 PM , Nick Nashram said...

hahah,,pernah kena bnyak kali..
jemur seluar smpai kering pendrive tu baru sedar..
mujur la boleh guna lagi.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...