Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

150712 (sunny)
1742

seafdhalnya, cerita ini aku updatekan smalam, sbb pristwa ini berlaku smalam.

ceritanya, smalam aku enjoy sgt join  PEMADAM punya program. program MESRALAH KAWAN xsilap aku, xkesah lah apa nama program tuh yg penting aku rasa truja jugak sbb first time p tanjung bidara.

jalan2 ngurat nak dara,
best sgt dpt p tnjung bidara.

orang tua main dam,
trima kasih PEMADAM.

ok.. xnak brcerita, nak memuat naik gambaq saja, biar gambar yg brcerita


ceritanya bermula dcni, d pantai tanjung bidaraa...

thanxs mr.presiden PEMADAM en.syahir, kerna tlah brjaya mrncanakan program mesralah kawan nih.

kay z, penggamat program..tq lah kay z, bg aku knal erti campus life,,

this is hasif afiq,as an official photographer. dan dia tlah snap pic d bawah ini, dan yg lain2


credit to pah amik pic azwa, yg nih bukan hasif yg amik

pic nih bukan hasif yg amik.. from left,mimi,madam zera,sha,bella,n ekin



sha,aku yg specky tuh,zera,n bella


no caption~~~

meriahnya yg blakang tuh,.haha
mimi,sha,azwa,bella n ekin
credit to zera

sama macam gmbaq d atas..


cik jat,en.gob


cik jat, en.syahir, en.gob
en.driver dgn cik sha.. tq sha sbb ajak saya mai program ni

amboi xpression diaaa...

tq tuan2 dan puan2 yg berbabeque untuk kami, wah aku tibai 3 ketoi..hahahaa. nak lagi laaa

permainan, yes @ no.. bukan truth or dare ok..
yg nih syokk :)

apakah motif si baju hijau itu buat aksi begitu?failed!

ada aku d situ.. credit to photo boy

sapa nak makan??
ya... kami lapaq 

no caption...

hanya mereka yg tahu apa yg mereka lakukan

ibarat kata hani dan sera..dia yg slalu dgn dunianya sndiri

saya rasa dgn mmbntuk aerofoil paper sperti itu tidak akan brhasil lontaran anda., kalau tgn x pengkaq ok laa..hahaha

pensil box!!!!
pasti boleh!bgkus pmadam

abaikan xpression muka akuh,da macam singa lapaq aku tgok.
bukan nak kata, tp fassi2 mcam agak soundtrouble skit. hahaha

dan ini kumpulan mereka...

dan ini kumpulan aku..

dan ini mereka yg bekerja keqaih.*keras*

dah kenapa begini pulak mr. ketua?? xtaw nk dscribe cmna xpression dia

biaq bnyak sikit gmbaq dia. sbb dia kan presiden.

riangnya mereka.. marathon nak p mana brader? smpaiy tqebang bagai, wah smngat!

aku taw,, nih check point last nih. basah lencun sluaq..tarantula.
tp yg nih paling extreme.

shahirul *ayoi*

dia lagi..hasif, knapakah kau suka snap pic si syahir nih?? na bodek eaaaa??

tudiaa..tudiaa dia mai dah.. nah hampa tgok dia nih macam sapa?
adik bradik mat luthfi 90 kah dia?

dan.. si laki baju merah itu *aku ta ingat nama apa dia nih* , dia la pnyebab rmai pserta basah lokoih*lencun*
dah la failed checkpoint nih :'(

dia lagi. bnyak gila gambaq solo dia, aku pun tataw apa motif si paparazi hasif snap beriban riban pic dia *hyperbola ayat akuh*

ouh aku faham dah.. ini kereja hampa ya. ada apa hbungan nih, dah3! anti LGBT!!!
lawak ja naah.

perlu ka bnyak2? 

no caption

sha, awat hang? maqah sapa la?

ouh,, marah dia?

utem ku cemerlangg~~~~ utem ku gemilanggg~~

cantik kan pantai tanjung bidara nih..
pntai jaa,, bukan mereka

amboi.. meriah aih depaa...

tenga dengaq ketua berkata2

memang aku nak boh gambaq dia bnyak2 pun.. mana taw nnt bley jd pemangku diaa..

sbnarnya, aku tringin nak naik buaian tuh. oit budak, hang turun bg aku naek plak

aku dah vosan dngar dia berkata-kata, aku pun nak brsuara jugak.

no caption~

no caption jugak

meriahnya depa bermandi manda.. hoi, aku jelezz! untung lah laki, free nak buat apa pun

aku taw sbb apa dia berkain plikat.. hahaha.. (hanya aku faham apa yg aku taipkan)

yaa.. memang pic nih dah ada kt atas nun, lah,biaq la aku nk letak bnyak kali pown..

dia yg dngan dunianya sndiri ada di situ.

dok buat bujang lapok boleh mereka nih.taww la bju sdondon powm..

arthur don. aku suka dengaq dia nih cakap.

mereka lagi. aku rasa, memang depa nih ada hbungan sulit nih..

mereka yang bekerja keras mnjayakan program ini.
thanxs nah hampa2..


dan.. skian sahaja, yg dapat aku publishkan. jika di entry nih aku tersalah kata2 harap maafkan aku, dan jika dcni jugak aku trlpas pndang untuk letak pic pserta yg lain, harap maafkan aku jugak. bukan apa, aku dah xlrat mnum copy n mkan pasta dah *copy paste* gambaq dah. 

dan apa yg dpat aku,(azwa si pnulis cerita) simpulkan dcni.. 
PEMADAM is awesome, aku dpat bljar mcam2 permainan baru. ya la.. selama nih aku cuma reti bermain prmainan tradisi sperti gasing,congkak dan layang-layang sahaja. dgn bermain game2 dlam xplorace baru aku taw, ouh best laah main bnda lagu nih. nmpak sngat aku x update n xpenah xtifkan.ok, skian sahaja entry yg dpat saya lahirkan dan kata2 yg dapat saya laharkan dcni,.brjumpa lagi d lain entry :)

~the end~

Comments (2)

On July 15, 2012 at 9:55 PM , Wan Nazmi Jr said...

wohoo..syok gile time tu...nk teke ayam goreng pon susah kan??hahaha

 
On July 15, 2012 at 10:27 PM , Anonymous said...

gila kentang ah yang pakai kain pelikat tu kan.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...