Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

0815am.
septemba dua puloh sembilan, dua ribu dua belaih.

dup dap dup dap ..otak aku berdupdap mencerna idea2 untuk djadikan bahan pnulisan.
kena pulak dengan stay allive sampaiy kecerah memang belambak hok lah idea aku nak meraban.stay up x tidoq sampaiy cerah.blajarlah kononnya, nyatanya aku blajar 40persen saja. lagi 60,iblis ngan setan rompak. 
salahkan setan pulak.  nafsu serakah nak tweet sana sini nak melalak ho ha ho ha  mnyebabkan wa jadi setan.tepis buku ke tepi tarik lappy rapat ke dada. tab twitter,blog terpapar. x masok fb lagi. ha ambik hang, lagu nih la plajar cmerlang blajar.

pekena roti canai 2 lapis, cofeemix scawan. knyang kedarah. mata celik smpaiy ke cerah.
mentelaah buku 2,3 patah .tutup buku blah. 

ah. aku meraban bahasa lintang pukang, lantak p sang go reng lah karangan aku. peduli apa aku, ayat berterabor pown bukan sapa nak baca sangat pown. lain la puisu besibisu tuh beribu orang sangap nak baca. sbb pnulisan dia hebat. aku baca pown cayaq. setai 'ketiak' tuh x lekang dari jiwa dia kowt. pnulisan dia punya identiti sendiri, sedangkan penulisan aku x punya pendirian. 

***

"woi sakit batang hidung aku bak hang. proton jerawat spesel edition mai dok parking baik punya atas batang hidung wa, dah la haram x letak kupon parking. xmintak izin. sedap2 saja mai mnempek seketoi atas batang hidung aku. celaka. xgedik nak p tumbuh tang lain, awat tang hidung gak hang cari port". sumpah seranah aku kepada pendatang baru kat atas batang hidung aku.

kehadiran proton jerawat spesel edisen yang bertandang x di undang di atas batang hidung wa tlah menjejaskan keharmonian hidup masyarakat blackhead yg suda lama bermastautin atas hidung wa.
kesian mereka. terpaksa berkorban memberi ruang kepada proton jerawat yg datang mnyinggah entah berapa lama. mungkin sehari sminggu atau sepurnama boleh jadi. buat pasai hinggap lama2 atas batang hidung wa mang cari nahas la lu jerawat.

anehnya khadiran jerawat kali ni memang x di undang, spatutnya lu hinggap kt muka wa time wa tenga bulan sial. nih lepas wa abes bulan baru kau nak hinggap. dah nak dekat final exam nih jugak la lu hinggap kt batang hidung wa. sengaja nak ggu hidup wa.

setelah puas memaki hamun sang jerawat yg hinggap d atas batang hidung, aku tersedar. yg tindakan aku nih satu tindakan yg bangang. maki bkandaq pun jerawat tuh tetap x akan lesapkan diri dia.

hoi aku stress. smpaiy terbit satu entry kisah jerawat ni apa jadah la?

lets continue our revision yups!~~~~ :)

iloveyoumyparentsand myfemili



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...