Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

28nov2012
rabu
1516

merajinkan diri untuk menulis sebuah entry,
walau jari amat berat untuk menari-nari di atas papan kekunci..
namun ku gagahkan jugak.

dear sahabats,
aku tak pandai nak hargai kalian,
aku kat sini tak ramai kawan,
tapi aku sedar kalian sayang aku lebih dari aku sayang diri aku,
kalian macam kakak aku,
selalu betulkan apa yang salah,
kalian macam mak aku
selalu risaukan aku,
tapi aku,
aku sendiri tak mampu nak jaga diri sendiri
silap aku,
aku tak pandai bersyukur,
aku buta.
aku tak sedar diri aku ada nilai.
kalian banyak sedarkan aku..

aku tak tahu macam mana nak hargai kalian.
aku dah jadi macam ni pun kalian sanggup terima aku lagi.
kalian tak buang aku,

aku harap..
aku dapat bersahabat dengan kalian sampai aku mati..

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...