Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



pukul brapa entah
5dec2012

kepada khalifah di planet ini juga planet asing,
daripada manusia dari planet bumi.
*alien juga di alu alu kan*

kau homosapien,
aku jugak homosapien.

daripada tanah kita mari,kepada tanah kita kembali.

sifat kita juga sama,kita tidak sempurna.
yang namanya khalifah,semestinya pernah ada khilaf.
aku ada salah,kau ada salah
aku bermasalah, kau juga pernah

tiba masa aku salah langkah,
bagi kau naik darah,
pantas aku mengalah
namun alahku tak diendah

khilaf aku seminggu
aku dihukum setahun
sampai kini aku tunggu
harap khilaf aku diampun.

malang aku terus terhukum.

Comments (2)

On December 6, 2012 at 7:03 PM , Lokman said...

dari tanah kita dijadikan.. ^_^

 
On December 6, 2012 at 7:24 PM , Kejora malap said...

yups.. bila2 je kita akn kmbali ke tanah jugak

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...