Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

06 DEC 2028
khameh
08:15

di satu malam sedang lena diulit mimpi,
Santaruli datang sambil berlari,
aku lihat samar-samar kelibat santaruli
sapa santaruli,ahh. . aku pun tak pasti,
aku tak rasa dia manusia atau pari pari,
yang aku nampak santaruli tak bertangan tak berkaki.

aku lihat bayang santaruli datang mencuri,

bukan mencuri harta bukan mencuri hati.
dia cuma datang mencuri puisi,
puisi khas yang aku cipta untuk bintang ku 'fithri'
sebelum Santaruli berlalu pergi,
aku jerkah "Santaruli,Jangan curi!!"
jerkah aku tak dipeduli santaruli.
ku capai pistol,aku tembak santaruli sampaiy mati.

aahh!! Santaruli,santaruli,santaruli..

aku tak tahu kenapa aku panggil dia santaruli,
*macam jenama sanitary bin lagi*



MIMPI itu berVARIASI
macam-macam boleh jadi,
ada yang manis ada yang ngeri
MENODA lena tanpa sedari.

#mimpi yang aku mimpi itu benar-benar mimpi,
puisi ini realiti bak hang,sampai la aku tercari-cari
sapa santaruli.


Comments (3)

On December 8, 2012 at 7:05 PM , Unknown said...

hak tuihh

 
On December 10, 2012 at 12:32 AM , muhamad fithri said...

mimpi nih dew maksd wat sy ke awk??

 
On December 10, 2012 at 12:06 PM , Kejora malap said...

akram : thanxs komen eh.
fithri : a'ah,tp sye tak pasti ape maksudnye

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...