Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

pukul:xpasti, pukul je sampai mati
tarikh : tak ingat.dalam minggu ni
lokasi : bus stand UTeM, dekat FKE tu..

munculah cepat bas,
aku nak balik nak ke tandas,
lagi lama aku tunggu lagi panas,
bikin aku jadi rimas.

terpacak aku sorang aku resah,
entah kenapa aku rasa aku dipandang macam sampah,
entah kenapa tiap saat aku rasa aku buat salah,
keluarkan aku dari rasa ini, aku gelisah

hey sang layang-layang sesat,
terbangkan aku,aku nak pulang cepat,
menunggu di sini bikin aku penat
lagi perit terpacak sorang diri tanpa sahabat.


*orang tunggu bas dengan kawan-kawan,boleh la besembang,merapu meraban,
aku. kawan? ahh.kawan ada ja,tp aku tak pandai nak besembang
. menulis ,bermonolog aku reti laa. sementara tunggu bas,aku capai pen biru sebatang,buku contengan,lalu aku meraban sorang2 dalam buku contengan itu.dan terhasil la karya di atas*

Comments (2)

On December 6, 2012 at 10:30 PM , myfirdz said...

Idea kreatif... Hehe...

 
On December 7, 2012 at 12:36 AM , Mohd Lokman Bin Ramli said...

dah lama tak naik bas.. hehe

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...