Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

23 dis 2012
ahad 0749 lepas maghrib

Assalamualaikum.
sepatutnya aku update entry ni semalam. oleh sebab aku malas yang amat sangat, aku draft kan je dulu.haha
apa jadi semalam?

semalam rezeki aku murah. setelah seminggu aku asyik menyeru nama durian ja, smalam aku dapat jugak makan durian. see. betapa Allah maha Penyayang. aku tak sangka aku dapat makan durian.

begini cerita dia,
kenapa aku tak tidur?
semalam aku tidur lepas subuh. haa, lam kul 7 lebih gitu baru aku tidur. aku tak tidur sbb tunggu biskut bintang on9 malang nya dia tak on9 pun. dia on9 dalam pukul 9-10 pagi camtu. time dia on9,aku tengah tidur.. semalaman aku tak tidur, aku buat apa?
aku..selongkar timeline fb biskut bintang, aku explore inbox fb aku. aku scroll down timeline fb biskut bintang, aku scroll up older mesej inbox fb aku. apa aku cari?
aku cari tarikh kitorang jadi friends kat fb, and aku cari first conversation kitorang. dan aku cari tarikh first time kitorang jumpa. dan hasilnya, aku bingkiskan kronologi kisah kami di blog biskut bintang,di sini , aku terlalu rindukan dia. aku buat semua tuh sebab aku rindu dia and sebagai tanda aku hargai hubungan kami. walau pun long distance relay ni amat menyakitkan. tapi aku nak dia tahu, aku amat rindukan dia.

rezeki
aku tidur dengan nyenyak, walaupun tengah hari, tapi aku rasa macam malam.aku tidur dengan aman dan damai. pukul 3 petang. aku tersentak,tersedar dari tidur aku. fad ketuk pintu bilik, dia cakap ada sedara aku datang. aku pun jenguk la kot tingkap. hahhh!!! terkejut jebon aku. aku lihat cikgu shukri dengan anak-anak and cik su kat luar rumah aku. aahh,aku mimpi ka apa ni? cemana dia boleh sampai ke sini?
aku turun,sembang-sembang.warghh rindu nya kat depa. depa dah macam keluarga aku dah. rapat sangat. tenga2 bersembang cikgu tanya. nak makan DURIAN tak? Ya Allah. bahagianya aku time tuh. depa macam tau tau ja aku kemaruk durian. terus dikeluarkan nya sebiji durian dari dalam kereta. mencapai sepucuk pisau. naahh tang tu jugak dia kupas durian bagi aku makan. Ya Allah, aku macam nak sujud syukur ja time tuh. before depa nak balik, cik su hulur pulak rm50 kat aku haa. tudia, tu la orang kata durian runtuh bersama wang. haha.dah la dapat makan durian,dapat duit pulak. masuk rumah, fad pulak masak bubur. aku yang baru nak breakfast pukul 3 petang, terus lahap bubur yang fad masak. see, untungnya aku semalam.
ok thats all.. itu saja yang aku nak cerita. :)

*iklan* pic zaman muda2 dulu. comelnya syifa time nih. skrang makin comot.

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...