Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

pukul : 2 pagi 
tarikh : 22122012 sabtu

assalamualaikum,
nama ku azwa,aku belum tidur lagi. sebab. aku takut nak tidow sorang-sorang.
huda n sha balik, aja pulak p main badminton tak balik-balik lagi.aku pun berintrapersonal sorang-sorang lah dengan blog aku ni.

ini lah aku. azwa. ini bukan lukisan tangan.ini hasil webcam toy :)
dah abaikan.sila scroll down.


haa. aku selalu sebut biskut bintang.biskut bintang. siap karang puisi bagai untuk biskut bintang.ini la dia biskut bintang,bukan yang kecik,yang besar tuh haa.aku rindu dia laa.agak2 dia rindu aku ke tak hah. aku rasa macam nak terbang p singapore sekarang jugak nak cari dia. tapi aku tak tahu kt mana nak cari dia. :'(

next..

ini sorang lagi yang aku rindu jugak.
syifa qaleesya. syipa wat pa? dah tidoq belom? haish.. bergenang ayaq mata ni teringat kat syifa.


Comments (1)

On December 22, 2012 at 10:34 PM , sa mic said...

Atototo comelnya!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...