Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

030113
PUKUL : 2 kali.

selamat tinggal
dua ribu dua belas
beribu berbelas memori di tahun lepas
aku harap aku dapat lupa yang pedas pedas.
dan tak lupa yang manis manis.
masa berlalu pantas.
dua ribu tiga belas
umurku tidak lagi belas belas

assalamualaikum
dua ribu tiga belas.
tahun ni aku dah tak nak malas malas
tahun ni aku dah tak mau buas buas.
cukuplah dosa dosa yang aku buat tahun lepas.

dua ribu tiga belas.
aku nak buat amal banyak banyak
aku tak nak pasang azam berlambak
azam aku cuma satu.
transformkan diri menjadi lebih baik.
Insha Allah,

p/s: awak,kita buka buku baru tahun nih. kan kita dah janji nak saling melengkapi satu sama lain. nak saling tegur menegur, ingat mengingat. awak, saya tahu bukan senang nak berubah dari jahil kepada mengenal tikar sejadah. tapi awak dah buktikan kt saya, awak boleh. awak, teruskan dekatkan diri dengan Maha pencipta, selalu ingat amanat2 arwah ibu k. :) jage diri kat sane.

Comments (3)

On January 3, 2013 at 2:50 PM , khairulsyarafi said...

selamat tahun baru 2013 :)

 
On January 3, 2013 at 5:51 PM , syafiqa said...

selamat tahun baru.

terus kuat ye awak. eh

 
On January 8, 2013 at 3:23 AM , ferra rarawr said...

hopefully we'll be better.inshaAllah! ;D lama tk komen2 nih.haha.tiba2 trgn nk posting plk.tp malaslah.tggu balik cuti bln 2 nnt ah.haha.well,happy 2013 cekwa! and we're 20 already T_T

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...